torsdag 17 oktober 2013

Det blir som det blir..

Det är lite mycket..och lite ..just nu.
Regnade i morse och min häl sved så uteslöt jag powerwalks/promenader.
Räcker väl med att jag snittat tidigare under veckan på 30 000 steg/dag.
Jag har alltså gått minst 22 km/dag.
Bravo!

Och eftersom jag är den jag är så tyckte jag att jag ägnar denna dag till att vila..eller ja..inte promenera långt i alla fall.
Så jag tog tåget till Varberg.
Härligt!
:)
Varför inte se sig runt när man kan?

Jag är som jag är..tycker om att se mig runt..jodå..jag går mina vanliga vägar men ibland går jag vilse med flit vilket genererar extra steg och upplevelser.

Vad som händer i morgon vet jag inte..
Väntar på besked.
Men promenera lär jag göra.
Jag kallar det inte längre för powerwalks eftersom jag pausar emellanåt och hetsgår inte hela tiden.
Dessutom har jag oftast ryggsäck på mig med att "bra att ha grejer".

Nu behöver jag bara ladda in mer musik i telefonen.
För mig betyder musiken mycket.
Orka gå vidare.

Mina döttrar betyder massor!
Idag fick jag ett fint brev från yngsta.
Älskade finaste hjärtat.
Sedan så SMS:ade äldsta mig så jag nästan fick skrattkramp.
Snacka om att vi har samma sorts humor..
Bra eller dålig vad vet jag..

Men vi är är BÄST!



Älskade döttrar!


Inga kommentarer: