söndag 20 oktober 2013

Att inte gilla läget

Nej, jag gillar inte läget som det är nu.
Verkligen inte.
Det jag vill är att ha en någorlunda lugn och trygg tillvaro och just nu känns det mycket osäkert.
Jag måste få ha en frizon jag måste få bara vara också.
Så jag har bestämt mig för att i möjligaste mån att under helgerna inte tänka så mycket på mina bekymmer utan försöka vara så glad som det går.

Och det funkar!
Det fungerar för att jag bestämt mig för det.

Nu måste jag bara finna en lösning som håller inför framtiden.
Inför vardagarna också.
Det är så mycket som jag vill berätta,dela med mig av men..
Näe..jag har börjat tänka på mig själv och väljer numer vilka jag vill dela mina bekymmerstankar med.
Mina glädjeämnen och mina fniss delar jag gärna med mig av till "alla"..men det andra..
Nope.
Det får bli till släkt och de som känner mig IRL.

Så..


Natti nitti
Sov gott



Inga kommentarer: