lördag 14 maj 2011

Jamenellerhur

Ikväll är det Mello (Melodifestivalen) och Ja, som den ohippa person som jag är så kommer jag att få fyrkantiga ögon.Och givetvis hoppas jag på att den mycket hippa, coola, fräcka och urläckra Eric Saade vinner.
En förebild, en som säger sin mening, ödmjuk och som skrivet var u r l äc k e r.
Nästan så jag halkar av min stol (förlåt att jag är ekivok).
Läs detta så förstår ni vad jag menar.

Och medan jag är nu säger min mening så måste jag bara lyfta fram ytterligare en förebild. En mamma att efterapa (med betoning på apa).


Annars då?
Tja, bilen går bra.
Jag tappade en skål på min stortå igår. Jag sa bara Aj, sedan log jag och glömde det.
En liten blodblåsa vad är det..?.
Igår blev det 16 000 steg. Visst är ni intresserade av min stegrapportering?

Ha det gott!
//A

Just ja!
Lite musik på det

Inga kommentarer: