lördag 16 april 2011

Vet egentligen inte vad jag ska säga...

Men..Alltså det är mycket nu.
..igen..
Saker att oroas över, vilket jag har lätt för att göra. Oroa mig alltså.
Försöker att inte ta ut de ev. sorgerna i förskott men det är förbaskat svårt.
Svårt att leva efter devisen att "Det är onödigt att sörja två gånger".
Och på måndag..det är ingen bra dag.
Ingen bra dag alls.
Tvåårsdagen.
Men jag ska i genom den dagen också, har ju inget val.

Det är med kluvna känslor som jag i morgon ska träffa två personer som jag inte sett på ca ett år.
Jag vet inte vad det blir av mötet men jag har lite farhågor.
Men jag skulle ju inte ta ut sorgerna i förväg skrev jag ju nyss!
Är det svårt eller är det svårt?!
Hmm..

På tal om ingenting eller på tal om Karma så har det hänt grejer.
Och jag tycker inte synd om..
Jag önskar denne inget ont.
Men ej heller allt gott.
Personen i fråga har nu tagit på sig offerkoftan och säger sig blivit lurad.
Vem är förvånad?

Nog om tråkigheter eller vad säger ni?
Dags att ta sig i den berömda stärkta kragen och städa lite.

Fast först träna lite..


En till som bloggar..


Det svenska samhället lärs ut..


Vi hörs när vi hörs
//A

Inga kommentarer: