söndag 24 april 2011

När man inte vare sig tänker eller känner efter..

Igår under min andra promenad så kände jag mig plötsligt väldigt trött och lite medtagen.
Benen bar mig knappt så jag fick sätta mig och vila på en soffa.
Vilket sällan händer.
- Hmm..är jag sjuk? Kanske läge prata med Il doctore tänkte jag.
Tills jag kom på.
Ojsan, hoppsan, jag har knappt käkat något på hela dagen.
Lite blodsockerfall kanske?
Och lite vätskebrist på det.

Det bidde "bara" ca 10 000 steg igår.
Hoppas på att komma över det idag.

Annars så blev det lite fotografering, många ägg mmmmmm, mycket kaffe (mmmmm igen) och varm sol igår (ultramegamycket mmmmm).

Lite musik på det

//Vandr-A

3 kommentarer:

strandskatan sa...

Jajaja... inte slarva med maten och vätsketillförseln !
Glöm nu inte det när du går ut idag !

Anonym sa...

DRÅPSLAG MOT MEDELKLASSEN

PSYKVÅRDENS TERROR

den yttersta sanningen

Ännelaij sa...

Strandskatan
mmm..jag försöker bättra mig .
Det känns bättre då.
Tack för omtanken.
Kram

Kraxpelax
Orka.
Lägg ägg.