tisdag 10 februari 2009

Sova på en stol..


..är inte så himla bekvämt. Jag "låg" ned i stolen med en fotpall som stöd för benen.
Det var jag tvungen att göra natten mellan söndag och måndag.
Måndagens matintag framtill klockan 1830 var lika med noll. Jag vill bara säga en sak:
Don´t try this at home!

För att muntra upp mig själv ,så gott det nu går, idag så kollade jag genom bl.a foton som jag tog i somras.
Den översta bilden på vesslan Ville tog jag då jag och min yngsta dotter, promenerade vid fyren.
Hon fångade också vesslan med sin kamera som hon kallade för Kompis. (inte kameran utan vesslan..)

Vidare hittade jag bilder från då vi besökte Liseberg så nedanstående bild får illustrera ordspråket:
Det man förlorar på karusellen, tar man igen på gungorna.

Take care
/LivetärsomenbergochdalbanajustnuAlien

Inga kommentarer: