onsdag 18 februari 2009

Röriga vårtecken


Snödropparna har kommit upp och har blommat sedan 2 veckor tillbaka.
Det är ett vårtecken.

Vidare så har julrosen börjat blomma det är ett...ett...ett vad?!..
Eh!!!
Jul?!..NU?!?..
Så nu vet ni att snart är det jul!
(Bilderna är inget vidare men budskapet går väl fram)
Rörigt värre



På tal om rörigt så..
Upptäckte jag att det läckte vatten i tvättstugan under vattenhon varvid jag kollade ett rör som uppenbarligen läckte så jag skruvade fast det.
Vad händer då?
Jo, det läcker vid avloppsbrunnen så vatten svämmar över tvättstugegolvet.
Eftersom jag var ensam hemma fick jag ordna detta själv och riva ur allt för att upptäcka att ett rör släppt från kopplingen.

Nu är detta fixat och jag har rengjort golvbrunnen..eh...jomendetärjukul.
Nåväl jag ska inte gnälla.
Jag ska powerwalka och lunchen..den avvaktar jag med..

Take care
/EnEndaRöraJustNu-Alien

Inga kommentarer: