tisdag 25 september 2007

Ny hårfärg-vara eller inte?!


Jahapp, då har jag köpt en ny hårfärg ...IGEN!

För det är så här:

Jag är ALDRIG nöjd med mitt hår, ialla fall väldigt sällan.
Därför byter jag färg rätt ofta (flera ggr/år) eller gör slingor i håret.

Förra sommaren tonade jag håret så det var brunrött, min älskling gillade det.
(han avgudar rödhåriga tjejer)*hmm*.
Den sommaren var vi på konstutställning varvid en äldre herre, konstnär, tar i mitt hår och tycker det var sååå fint.
Själv var jag aldrig riktigt nöjd, tyckte jag såg menlös ut. Men jag blev ändå väldigt glad!

IDAG hittade jag den perfekta färgen, tror jag. Det var ju en brunröd färg och rött passar mitt temperament.
Så..nu ska jag färga håret igen *gulp*
Min frisör gillar inte att jag färgar håret..det sliiiiiiiiiter ju så mycket på håret, jo jag veeeeeeeeet, men jag kan inte hålla mig!
Så förlåt E snart så får du toppa mina "frizziga" toppar och jag sitter där och skäms..
*rodnar bara lite*

1 kommentar:

Åsa.S sa...

Blev färgen bra? Lite nyfiken, för jag skall just färga med just den färgen.
(Bildgooglade "hårfärg" och snubblade in här)