söndag 5 oktober 2014

Jag är bra..jag vet men jag vet inte

Jag vet att jag är BRA!
Jag är rentav fantastisk.
Ja,ja ja, jag är BRA!

Men vad gör jag med mina tvivel som kommer emellanåt?
Jag kastar bort dem, trampar på dem och de flesta lyckas jag besegra eftersom jag är/har den personlighet jag har.

Det är de där enstaka ögonblicken...tillfällen.. som betyder så mycket för mig som landar hos mig och jag tar tillvara på dem men..ibland glömmer jag.
Och..ibland känner jag mig otillräcklig. Samtidigt som jag är en person med ett så varmt hjärta. Jag vet att mitt hjärta är stort och varmt..
Kanske för stort för mitt eget bästa ibland så därför håller jag igen.
Jag är inte 20 längre. Tackochlov

Jag mår bra..jag tar hand om mig själv.
Det har jag lovat mig..och. lovat A

Inte vet jag vad livet för med sig..Jag orkar inte ens spekulera.
Jag mår bra!
Det är huvudsaken just nu.


Inga kommentarer: