onsdag 26 februari 2014

Kanske inte tänkte mig just det - Berg och dalbana

I morse kände jag mig väldigt glad! Satte ihop gladlåtslistor i mitt huvud.

Wiiihooo!
:)
Sedan tvärdök jag ned i en mental sorg när jag såg på Jills veranda och Kristian Gidlund.
Vilken fantastisk människa, underbar och jag grät mig genom programmet när jag mentalt kastades 5 år tillbaka i tiden.
Nu så...nej..någon gladlåtlista blir det inte idag.
Inte heller ledsenlista.
Nu är jag bara trött.
Och sorgsen.

TV-program som tar upp, eller ja, går mer på djupet gillar jag. Att bara laga mat, värdera sakers värde det är helt Ok och intressant. Jag behöver se på det också. Men somligt fastnar. Ja, det fastnar såklart pga de erfarenheter jag har. Tack och lov så vet jag hur jag ska hantera detta. Sömn är svaret.
Att sova gör att jag bearbetar det jag behöver bearbeta. Just nu.
Annars är samtalet det jag behöver. Tack och lov där för fina vänner.

En gladlåtlista kommer kanske i morgon. Vi får se..
Fram till dess så får ni lyssna på Fred Åkerström.

Natti nitti alla

1 kommentar:

Anonym sa...


Jag älskar allt Fred åkerström gjort. Har precis beställt boken om honom.
http://nyhetsverket.se/nyhet/25352/Sveriges-st%C3%B6rste-viss%C3%A5ngare