lördag 20 augusti 2011

I veckan så..

..såg jag Ingvar Oldsberg, igår, stiga på samma tåg som mig men nästa kupé.
Han hördes kan man säga. Svårt att missa hans välkända stämma och utseende.

Sedan så har det varit nollning vilket knappast har undgått mig...eh..inte som en nolla men jag har sett en massa nollor...
Ja ni fattar hoppas jag.
Kul verkade de ha, de "små" liven som precis påbörjar vuxenlivet.

I morgon ska jag beundra utsikten från min älskade fyr.
Det är ju fyrens dag.
Och givetvis så ska jag fota.
..massor..
Oavsett väder.
För regnat det har det gjort.
..minsann..

Den bästa platsannons som jag läst är denna!
Den säger mycket om företaget och mycket om den de söker.
Och ja. Den är på riktigt.

Annars så har jag inte så mycket att förtälja så lite musik med en favorit på det








Vi hörs när vi hörs
//A

Inga kommentarer: