tisdag 22 mars 2011

Musiktips eftersökes

Hejhej!
Det är jag igen - DenOflitigeBloggarenNiVet.
Ni undrar förstås vad som händer i mitt liv just nu eftersom ni klickat er in här.

Spanet ni vet, ni trogna läsare, jag såg honom stiga ur en bil vid stationen häromdagen.
Så:
Ja, min teori om att han är upptagen är mycket trolig och antalet klick på min blogg lär minska med...tre....men så är det när man har Sveriges minsta blogg.

MEN, nu behöver jag er hjälp.
Det är nämligen på det viset att jag lyssnar på musik varje morgon på tåget och då vill jag höra på soft musik.
Sedan när jag ska promenera så behöver jag lite mer upptempo utan att bli för hårdrockigt.
Därför emottages låttips tacksamt så jag kan fixa en bra morgonpromenadlista.

Ha det gott så hörs vi när vi hörs
//A

2 kommentarer:

XXX sa...

Det kunde ju vara brorsan som skjutsade...eller syrran...eller grannen...eller morsan....eller kollegan...eller vem som helst.
Bara for att man kliver ur en bil vid stationen innebar det ju inte att man ar stadgad, gift och upptagen!

Ännelaij sa...

Den låtsatshemska tvillingen
Jomensåattserrötroligen...eh..
Mnjae..men OM vi..jag..nu ska fortsätta att skriva om spanet så gör jag det.
Har tyvärr..eller jag vet inte..bara sett honom några få morgnar nu.

Fast vem vet!
Hans brorsa kanske också åker tåg och tål att spanas på?!?!?!