lördag 22 januari 2011

Inlägg Nr 1479

Jag tänker mycket på min vän B.
Orsakerna tänker jag verkligen inte berätta om, tankarna finns där och jag vet att B läser min blogg med ojämna mellanrum...typ.

Det är något särskilt med somliga personer.
De har- Det.
Det som i något extra speciellt.
Svårförklarligt men det bara är något som är så ultraordinärt.
Ultraordinär är verkligen vad B är.
Rolig, smart, varm är också egenskaper som jag verkligen tycker om hos B.
Humor och allvar.
Det är vad B är för mig.
Och vän.
Kram

Idag har jag haft ett Lundellrace, lyssnat på honom och hans texter.
Detta innebär många minnen.
Mer än det tänker jag inte berätta idag.







//Lundell-A

2 kommentarer:

strandskatan sa...

Hmmm... B måste verkligen vara en alldeles speciell, behaglig person som betyder mycket för dig !
Grattis till dig som har en sådan härlig "vän" i din närhet.

Ännelaij sa...

Strandsakatan
Ja, B är en mycket trevlig och speciell person.
En fin vän.
Vi är alltså inte mer än vänner.
:)
ifall nu någon undrar