söndag 20 juni 2010

Robert

Jahaja, så var det över då.
Bröllopet.
Mycket vackert var det, ja jag grät flera gånger.
Victoria var sååå vacker.
Daniel var sååå stilig och så rar.
Det var så fint när han grät.
Vad är det med grabbar som gråter?
Jag bara smälter när jag ser det. (undrar om jag borde ta upp detta med psyko-dottern?)

Men nu efter bröllopet måste jag ta ett allvarligt samtal med en person på måndag.
Hur kan man bara säga att prins Daniel ser ut som Boxer-Robert?
Dessa tankar hade jag svårt för att släppa.
Men fin är han när han gråter.
Han Robert.

Hörs när vi hörs
/A
Snart är det skotersäsong - nedan en till från Ockelbo

3 kommentarer:

Marianne Johansson sa...

han har ju blivit 'stylad' naturligtvis - av någon som vet hur man ska bli 'stylad' - jag har inte tidigare tänkt på likheten med boxer robert - men nu när du säger det så - en viss likhet finns faktiskt...

Psykodottern sa...

Ingen idé att ta upp det där med mig. Jag är precis likadan ;) Man är väl inte lika van att se killar gråta och därför blir det exotiskt, haha :D

Ännelaij sa...

Marianne Johansson
Ja, likheten finns. Jag hade inte tänkt på det före bröllopet.
Men då såg jag det.

Psykodottern
tihi..släktdrag kanske?
Tur du inte fått min näsa då
;)