torsdag 11 september 2008

Digitalram, tandborste samt ljus




Igår var vi till Ge-Kå´s och NetOnNet. På Gekå´s hittade jag bl.a en ny elektrisk tandborste (min förra skar ihop i söndags) för 199kr, på apoteket kostar de 315 kr.

Sedan köpte jag hela första säsongen av Desperate Housewives på DVD för 199kr. De hade även säsong 2 samt 3 men jag har inte följt med i serien så jag tänkte börja nu från början..eh?!?..när jag nu ska hinna med med detta?!?...Vidare så var jag bara tvungen att ha - P.S I love you..jag bara vill se den NUUU! Den kostade 129kr.

Sedan så köpte jag en pannlampa (Silva) för 159 kr som jag tänker använda när jag vaknar under nätterna för att läsa. Ja,..Mannenimittliv/Indianhjärtat gillar inte att jag tänder ljuset mitt i natten. Jag kan även använda lampan när jag är ute och cyklar i mörkret eller promenerar under höstarna..(ja, jag är ofta ute och cyklar..dock inte i mörkret för där famlar jag mig fram..)

Sedan köpte jag 3st lampor, solcellslampor till trädgården.

Vi har redan 2st stolplampor i trädgården, men dessa tänkte jag lägga på brunnslocket. När vi kom hem ångrade jag att jag inte köpte fler. De kostade ju bara 39 kr/st. Nu har jag massor av idéer om hur vi kan använda dem. Hoppas de finns kvar nästa gång vi åker till Ullared.

Jag köpte också en digitalram (Philips) på NetOnNet. Himla kul!..Jag har inte hunnit med att ladda in bilder än..men jag har givetvis provat den. Jättekul! Verkligen! Ni uppmärksamma läsare har säkert redan sett både mig, min kamera, samt mina fingeratryck på digitalramen..

Har massor annat att berätta om..men..får bli senare...kanske

Take care

Eder vän

/Shopping-Alien

Inga kommentarer: