onsdag 2 juli 2008

Sirókos


Igår tänkte jag på hurdan jag är,eeeh, har blivit.

T.ex så:
- Äter jag hellre hårt bröd än mjukt på morgonen. Oftast utan smörgåsmargarin men OM jag nu tar det så blir det lite Becel.
Mjukt bröd går an om det är mycket fibrer i..det ska ju vara lite tuggmotstånd.
Jag föredrar också vanligt vatten framför mineralvatten eller läsk. Får jag välja mellan prinsesstårta och smörgåstårta blir valet lätt = smörgåstårta.

- Jag bara ääääääälskar allsång på Skansen!
Dock undrar jag mycket över de här nya moderna artisternas klädsel.
Gruppen E.M.D som var med igår hade ju hängslena nedhasade!!!
Herreminje...
Tacka vet jag rejäla artister såsom Plura eller någon annan djupsinnig manlig person..inga fjunisar som ser ut som Ken-dockor.

- Mina öron njuter mycket mer av en slagdänga av Pavarotti än av Perelli.
- Hellre köper jag en säker, ekonomisk bil än en häftig, tuff cabriolet av senaste modell......ehrmmmm...ehh..
Eller näe.
Där är jag nog mer normal, hit med en fräsig SAAB cab alt. BMW!

Ses

Eder vän
/TorrmensötändåAlien

6 kommentarer:

Anonym sa...

FLATBRÖD?!?!?! Herreminje...

Ännelaij sa...

OCH?!?!?!?
Asså..namnet på brödet står inte i korrelation till undertecknad.

Brödet är hursomhaver jästrans gott.
Iofs tunt men gott.

Har haft en hangup på tunnbröd men den eran är nästan över.

Vad käkar du själv till frukost?

Mvh

/Torris-Alien

Anonym sa...

Jag käkar Havrefras med mjölk. Med skivad banan i.
Men kanske ska testa flatbröd. Man tröttnar ju som sagt på att äta samma sak efter ett tag.

/K-G

Ännelaij sa...

Låter gott med havrefras.
Men UTAN banan.
Flatbröd e himla gott..särskilt med tonfiskmojskaviar på.

Eller kryddost..
mums

Mvh
/UtisolenmeddigigenAlien

Anonym sa...

Flatbröd är gott! Gissa om det triggar minnen, minnen från Ghana. Gissa om lyckan var stor när vi fick vår stora matkartong med norska godsaker och bland annat flatbröd.

Ännelaij sa...

Carina

Flatbröd är himla gott!
:)
Förstår att du längtade nere i Ghana.

Vanligt vitt bröd kan man bli urless på.
Iaf jag.

Aja..

ses