Visar inlägg med etikett SMS till himlen. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett SMS till himlen. Visa alla inlägg

onsdag 1 juli 2009

Kraftlöshet vänds

Detta har varit en sådan dag som jag återigen önskar att jag kunde skicka SMS till himlen.
Således en bra dag.
Till himlen skickar man bara vackra tankar.
Det var jag som sa det först.
Kom ihåg det:
Till himlen skickar man bara vackra tankar.

Återigen har jag fått beröm och inte från "vemsomhelst" utan av en gammalrävfotograf som sa att jag hade blick, hade en känsla i fotograferandet och samtidigt såg det konstnärliga.
Puh..jag blev alldeles varm av lycka.

Lilla jag blir uppmärksammad.

Det känns som om mina krafter fylls på.
Ur okända och-eller kända källor.

Så mitt SMS till himlen idag är:
Hej min älskling!
Saknade dig idag, mycket.
Hade velat haft dig vid min sida under middagen.
Allt gick bra, över förväntan och W berömde mig.
Älskar och saknar dig
Puss
/Din

Sov gott
/Annelie

söndag 28 juni 2009

De dagar när det går riktigt bra..

..är dagar som jag verkligen önskar att jag kunde skicka SMS till himlen.
Idag hade det stått så här -

Hej, älskling!
Idag fick jag så mycket beröm så jag snart pöser över.
Vet att du skulle varit stolt över mig också.
Jag har gått med vinst trots att jag köpt lite tallrikar och sådant som jag inte behöver eller har plats med.
You know me.
Saknar dig mer än någonsin!

/Din