Idag när jag hämtade posten så hade jag fått ett paket innehållande théer samt talböcker från min vän Mojkåål.
Gissa om jag blev glad!
Tack igen Mojkåål!
Det är himla bra att lyssna på talböcker medan man gör saker som kanske inte är så roliga. Och nya théer är alltid kul att prova.
Nu ska jag sätta på Håkan Nesser....
Hörs när vi hörs
/Tal-A
