Visar inlägg med etikett näckrosor. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett näckrosor. Visa alla inlägg

torsdag 19 februari 2009

Snart så..


Ja, det är jag som fotat och fixat i photoshop

Snart är det sommar, snart finns möjligheten att återigen fånga näckrosorna, både de få röda samt de vita.
(fånga på bild alltså..)
Take care
/A