
Ja, det är jag som fotat och fixat i photoshop
Snart är det sommar, snart finns möjligheten att återigen fånga näckrosorna, både de få röda samt de vita.
(fånga på bild alltså..)
Take care
/A
Visar inlägg med etikett näckrosor. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett näckrosor. Visa alla inlägg
torsdag 19 februari 2009
Snart så..
Så tyckte
Ännelaij
kl.
21:05
2
Synpunkter
Etiketter: Fotografering, näckrosor
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)