Visar inlägg med etikett behöver tips. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett behöver tips. Visa alla inlägg

tisdag 22 mars 2011

Musiktips eftersökes

Hejhej!
Det är jag igen - DenOflitigeBloggarenNiVet.
Ni undrar förstås vad som händer i mitt liv just nu eftersom ni klickat er in här.

Spanet ni vet, ni trogna läsare, jag såg honom stiga ur en bil vid stationen häromdagen.
Så:
Ja, min teori om att han är upptagen är mycket trolig och antalet klick på min blogg lär minska med...tre....men så är det när man har Sveriges minsta blogg.

MEN, nu behöver jag er hjälp.
Det är nämligen på det viset att jag lyssnar på musik varje morgon på tåget och då vill jag höra på soft musik.
Sedan när jag ska promenera så behöver jag lite mer upptempo utan att bli för hårdrockigt.
Därför emottages låttips tacksamt så jag kan fixa en bra morgonpromenadlista.

Ha det gott så hörs vi när vi hörs
//A