Visar inlägg med etikett Sveriges minsta blogg. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Sveriges minsta blogg. Visa alla inlägg

tisdag 22 mars 2011

Musiktips eftersökes

Hejhej!
Det är jag igen - DenOflitigeBloggarenNiVet.
Ni undrar förstås vad som händer i mitt liv just nu eftersom ni klickat er in här.

Spanet ni vet, ni trogna läsare, jag såg honom stiga ur en bil vid stationen häromdagen.
Så:
Ja, min teori om att han är upptagen är mycket trolig och antalet klick på min blogg lär minska med...tre....men så är det när man har Sveriges minsta blogg.

MEN, nu behöver jag er hjälp.
Det är nämligen på det viset att jag lyssnar på musik varje morgon på tåget och då vill jag höra på soft musik.
Sedan när jag ska promenera så behöver jag lite mer upptempo utan att bli för hårdrockigt.
Därför emottages låttips tacksamt så jag kan fixa en bra morgonpromenadlista.

Ha det gott så hörs vi när vi hörs
//A

lördag 8 maj 2010

April eller?

I tisdags när jag åkte hem så låg det snö på ett ställe utanför Kungsbacka.
Gissa om jag suckade?
I torsdags var jag tvungen att skrapa rutorna på bilen.
..hmmmmmmmmmmmmm...
Någon med mig skoja aprillo eller?
Tur jag fortfarande kör med vinterdäck på bilen..dubbade..
Jag menar, vad gör man inte för klimatet.

Annars så är det fullt ös här i Ännelaijlivet.
Och det gillas!
Det gör att jag på kvällarna känner mig ganska så slut och inte orkar göra så mycket hemmavid.
Bloggtorkan märker ni ju av, ni som läser Sveriges minsta blogg.
Jag ber inte om ursäkt utan jag gratulerar faktiskt mig själv för att jag inte har tid.

Saknaden efter Mannenimittliv är fortfarande oerhört stor.
Den går inte att förklara.
Jag har ett hål i mitt hjärta.
Något, någon saknas i mitt liv.
Han.

Men trots hål i hjärtat och kämpande med vissa ex så mår jag:
BRA!
Bättre än jag gjort på över ett år.
Lite flow i livet.

Nu ska jag flowa vidare i diskbaljan och dansa runt lite med dammsugaren.

Lite Le Marc gör också gott

/Flow-A