söndag 10 juli 2011

En särdeles intressant och..

..omväxlande semester.
Amazing är ordet för dagn.
Det har varit så mycket, så jag vet inte var jag ska börja eller sluta.
Samtidigt har det ju inte hänt så värst mycket.
Men iaf, en grej kan jag ju iaf berätta för er.
Hmm, jo jag gjorde en tavla av ett foto på en båt.
Ni vet den där som var lite för bred.
..suck..
Jag ångrade mig direkt jag hade Okejat beställningen via telefon.
Färgerna är krispiga och fina.
Den ser bra ut sa hon.
Och det gjorde den.
Gör den.

Bara det att den ju är 120 cm bred.
..suck..
Tar lite plats.
Eller mycket.

Så den blev ju inte såld trots positiva omdömen.
Så Ännelaij kånkade tillbaka den hem till sig, tur nåhts andra tavlor och några klädesgrejser blev sålda..
(Ja, det är jag som är Ännelaij men ibland är det bra prata om sig själv i tredje person)
Och gissa vad?!?!
Tavlan är sååååå perfrekt i Ännelaijs sovrum!
Så perfekt!
Visserligen har inte Ännelaij råd med den men..hallå?!?!?
Det finns ju en anledning till att nudlar säljs.

Mycket mer finns att förtälja men det orkar inte Ännelaij med just nu..nänemensan.
Ty hon ska sussa ett tag innan hon ska arbeta.

Hörs när vi hörs
Lite musik på det *baraföratt*

Inga kommentarer: