söndag 10 februari 2008

Irriterad & sur på elake Måns

Vad skådade mitt norra öga idag när vi kom hem från en biltur mot Varberg?
Jo, en katt..( troligen elake Måns) hade stegat runt med sina skitiga tassar och vassa klor på MIN nytvättade motorhuv..IGEN!!!

Blev jag sur?
Svar: Ja!

Funderar jag på vad jag ska göra?
Svar: Ja!

Vet jag vad jag ska göra?
Svar: Nej!

Men jag ska prata med ägarinnan så fort jag träffar på henne.
Bara det att hon verkar föredra prata med Mannenimittliv/Indianhjärtat.

Det förstår jag

2 kommentarer:

Smuckers sa...

Äntligen ett annat oskyldigt offer till naturens krafter som gör allt för att förstöra ens bil.

Ännelaij sa...

Blir man galen eller galen?!

suck

Så jäla trist!
hmmm...hmmm....hmm...

Näe..jag saknar ord.

För en gångs skull säger manneimittliv.