Någon som har beställt väggtexter härifrån?
Eller som har väggtext hemma?
Isf vad har ni för texter?
Själv är jag sugen på dessa -
Fast helst en annan font
Denna ovanför skrivbordet..fast..ja fonten..
Hmmm...man kan komponera egna texter också det tål tänkas på.
/Undrande
Visar inlägg med etikett väggtexter. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett väggtexter. Visa alla inlägg
torsdag 18 juni 2009
Tips & rådfrågning
Så tyckte
Ännelaij
kl.
09:51
0
Synpunkter
Etiketter: Alien frågar, väggtexter
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)