Visar inlägg med etikett singin in the rain. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett singin in the rain. Visa alla inlägg

torsdag 23 juli 2009

Regn

Det regnar här.
Inte lite utan mycket.

Är inte lika glad som Gene Kelly men..han är inte bara snygg och låten är bra.

Ses när vi ses
/Regn-A