Det regnar här.
Inte lite utan mycket.
Är inte lika glad som Gene Kelly men..han är inte bara snygg och låten är bra.
Ses när vi ses
/Regn-A
Visar inlägg med etikett singin in the rain. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett singin in the rain. Visa alla inlägg
torsdag 23 juli 2009
Regn
Så tyckte
Ännelaij
kl.
09:46
3
Synpunkter
Etiketter: regnar, singin in the rain, snyggo
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)