Nämen åååååååh!
Istället för Åre eller Alperna så valde de Riksgränsen, ungdomarna.
Sedan hamnar de på första sidan på expressens web för att det blev ju storm.
Tänka sig fjällen och storm!
Katastrof.
En mardrömsresa..jajaemensan.
Sitta i SJ:s telefonkö i timmar varje dag.
Hujedamig!
Ha det gott så hörs vi när vi hörs!
//Nyhets-A
Visar inlägg med etikett mm vilken mardröm. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett mm vilken mardröm. Visa alla inlägg
lördag 5 mars 2011
Storm
Så tyckte
Ännelaij
kl.
07:40
2
Synpunkter
Etiketter: ironisk jag?, Jahaja, mm vilken mardröm, naaaw vad hemskt, SJ telefonkö
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)