Återigen har kloka Markattan skrivit kloka inlägg.
Mycket välformulerat och bra.
Läs ett av dem här och sedan går ni in på hennes huvudsida här och läser fler inlägg i frågan.
Gör det nu!
/InteLikaVälformulerad-A
Visar inlägg med etikett läs. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett läs. Visa alla inlägg
tisdag 12 januari 2010
Bara läs!
Så tyckte
Ännelaij
kl.
10:06
1 Synpunkter
Etiketter: därmed basta, gör det nu, läs
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)