Tycker jag efter att ha läst denna artikel.
Folk är ibland alldeles för gnälliga.
/AnnelieSomOcksåKanGnällaMenGällerVäljaSinaKrig.
Visar inlägg med etikett gnällspikar. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett gnällspikar. Visa alla inlägg
söndag 22 februari 2009
Bra gjort!
Så tyckte
Ännelaij
kl.
12:56
0
Synpunkter
Etiketter: Alien talar ut, gnällspikar
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)