Visar inlägg med etikett freddie wadling. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett freddie wadling. Visa alla inlägg

tisdag 10 februari 2009

Ocool..

..är mitt mellannamn...jag erkänner.
I lördags såg vi på Melodifestivalen.
Det var ocoolt..också.

Cool däremot var Freddie Wadling.


Take care
/ÄnnelaijOcool