..är mitt mellannamn...jag erkänner.
I lördags såg vi på Melodifestivalen.
Det var ocoolt..också.
Cool däremot var Freddie Wadling.
Take care
/ÄnnelaijOcool
Visar inlägg med etikett freddie wadling. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett freddie wadling. Visa alla inlägg
tisdag 10 februari 2009
Ocool..
Så tyckte
Ännelaij
kl.
22:35
2
Synpunkter
Etiketter: alla har glömt, bra musik, freddie wadling, ocool
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)