Mer Lundell.
onsdag 27 februari 2008
Favvolåt igen
Så tyckte
Ännelaij
kl.
22:33
0
Synpunkter
Etiketter: favvolåtar, Inte ett ont ord, Lundell
tisdag 26 februari 2008
Mad world
En till favvolåt. Bra video också
Så tyckte
Ännelaij
kl.
19:49
0
Synpunkter
Etiketter: favvolåtar, mad world
måndag 25 februari 2008
Skorna exploderar
Just nu lyssnar jag på några favvolåtar.
Eftersom jag gillar Lundell, (visserligen tycker jag att han har bleknat men det vägrar jag erkänna så skvallra inte), så lyssnar jag på Sanna med Uffe. Och jag minns..minns att jag ville döpa min äldsta dotter till Sanna. Jag möttes av starkt motstånd från bl.a henne far.
-Sanna är ju ett tantnamn..
hmmmmmmmmmm..hmmmm...
Sedan på den tiden jag bodde i norr, jobbade jag med några hårdrockgrabbar som spelade AC-DC hela dagarna. (jag gillar också hårdrock men av prestigeskäl vägrade jag erkänna det just då). För att få balans i trummvirvlandet så spelade jag också mina fiiina CD:s, bla. Uffe.
En dag säger en av grabbarna när just Sanna spelades:
- Han sjunger ju Skorna exploderar!!
Ni får lyssna själva och avgöra själva.
Så tyckte
Ännelaij
kl.
19:22
0
Synpunkter
Etiketter: favvolåtar, Lundell, Sanna