Visar inlägg med etikett dopskål. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett dopskål. Visa alla inlägg

söndag 18 januari 2009

Skål!



Min dopskål, som jag verkligen älskat och beundrat sedan jag döptes.
Den skålen är numer i min ägo.
Vilket jag är väldigt tacksam över.
Jag vårdar änglaskålen ömt.
Den är heeeelt underbar!
Take care
/A

lördag 10 januari 2009

Dopskål, på tal om ingenting


Jag döptes i hemmet för..för...för..tja ett antal år sedan..
Det var en tjugondagKnut.
För många, många år sedan.. (i alla fall för att vara en ko..)
Dock har jag inga namn efter den dagen.
Dagen idag är i alla fall en annan dag och ni får härmed en liiiten glimt av min fina dopskål som är i min ägo sedan jul.
Hela skålen får ni kanske, kanske se just på min dopdag.
Take care
/VackrasakersamtänglargillarAlien