Hittade denna film hos Smuckers.
Var bara tvungen att kopiera den.
Och, JA! jag skrattade!
/A-SomNästanHadeBehövtTenaLady
Visar inlägg med etikett dålig förlorare. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett dålig förlorare. Visa alla inlägg
tisdag 23 juni 2009
Copycat
Så tyckte
Ännelaij
kl.
13:48
2
Synpunkter
Etiketter: dålig förlorare, kul tycker jag, lätta inlägg
tisdag 6 maj 2008
Sverkerwannabe har testat att..
..skjuta med missiler av skumgummi mot oönskade gäster.
Man kan säga att missilerna inte funkade som utlovat.
Alltså, de lät inte särskilt mycket...knappt som en..pys från en surströmmingsburk.
De "oönskade gästerna" blev inte ens skraja.
suck
Tur att kitet bara kostade 99 kr.
Mvh
/En dålig förlorare
Så tyckte
Ännelaij
kl.
22:01
2
Synpunkter
Etiketter: dålig förlorare, Sverker i PLUS vart är han?
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
