Visar inlägg med etikett dålig förlorare. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett dålig förlorare. Visa alla inlägg

tisdag 23 juni 2009

Copycat

Hittade denna film hos Smuckers.
Var bara tvungen att kopiera den.
Och, JA! jag skrattade!



/A-SomNästanHadeBehövtTenaLady

tisdag 6 maj 2008

Sverkerwannabe har testat att..


..skjuta med missiler av skumgummi mot oönskade gäster.
Man kan säga att missilerna inte funkade som utlovat.
Alltså, de lät inte särskilt mycket...knappt som en..pys från en surströmmingsburk.
De "oönskade gästerna" blev inte ens skraja.
suck

Tur att kitet bara kostade 99 kr.
Mvh
/En dålig förlorare