Det är väldigt härligt att fasta!
Verkligen!!! (OBS! Utroptecknen)
Särskilt när ört-théet skall avnjutas.
MUMSFILIBABA!
Mer örtthée åt folket!
Cravings!
Give me more!
Vad är väl en stilton-ost i jämförelse med den delikatess som ett örtthé är?
Tja, int vet jag och lär inte få veta på en vecka.
RACKARNS JÄRNSPIKAR!
Men jag är lugn, lugn och fin..
Visar inlägg med etikett örtthe rules. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett örtthe rules. Visa alla inlägg
måndag 11 februari 2008
Fasterapport dag 1 &Jajamensandetvarjättegottthe!
Så tyckte
Ännelaij
kl.
15:37
0
Synpunkter
Etiketter: hungrig moi?, stiltonost?, örtthe rules
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
