Visar inlägg med etikett örtthe rules. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett örtthe rules. Visa alla inlägg

måndag 11 februari 2008

Fasterapport dag 1 &Jajamensandetvarjättegottthe!

Det är väldigt härligt att fasta!
Verkligen!!! (OBS! Utroptecknen)
Särskilt när ört-théet skall avnjutas.
MUMSFILIBABA!
Mer örtthée åt folket!
Cravings!
Give me more!

Vad är väl en stilton-ost i jämförelse med den delikatess som ett örtthé är?

Tja, int vet jag och lär inte få veta på en vecka.

RACKARNS JÄRNSPIKAR!
Men jag är lugn, lugn och fin..