torsdag 16 oktober 2008

Jag borde inte, jag har lust, men jag ska inte

..beätta om alla jästrans turer jag är med om just nu.
Egentligen vill jag bara skrika rakt ut!
R A K T U T!
Jag vill berätta om några jädrans korkskallar det finns i min och min familjs närhet just nu.
Likaså vill jag berätta om hur många bortskämda, egomänniskor det finns!
Samt hur frustrerad jag är över olika saker.

Men jag kan inte (kan, kan jag men jag vill inte hänga ut någon/några). Jag inser att det är bättre att låtsas att man/jag är lugn och strukturerad.
Vilket jag inte är.. fullt ut i dagsläget..

Men ibland rinner bägaren över.
Jag blir så arg, rentutsagt, heligt rbannad!
Då är jag inte nådig!
Andra gånger är det bara tårar av frustration och ledsamhet som rinner, det kommer jag ju över.

Den heliga ilskan, den gräver spår, djupa, outplånliga, spår i mig.
Det enda bra med ren, helig ilska, är att urkrafterna i mig vaknar.
Om ni ser någon omkullvält, 28m hög fyr, vid västkusten.
Då vet ni vem som är den skyldiga.









Take care

/T.N.T-Alien

Inga kommentarer: